Gluten-free Schwartzwald Cake = Bezglutenska Schwartzwald torta




Ne pamtim kad sam zadnji put jela Schwartzwaldicu, nekad jednu od dražih mi torti. Valjda sam zaboravila na tu ljubav. Srećom, Instagram influenceri su učinili svoje, pa sam, nakon što sam vidjela 2000+ prekrasnih fotografija ove torte, i ja poželjela ponovno okusiti taj klasični spoj čokolade, šlaga i višanja/trešanja. Naravno, u zdravijoj verziji, bez glutena i šećera, jer mi to tu tako radimo.

Sezonu višanja i trešanja treba što bolje iskoristiti, evo nekoliko vrijednih razloga:

Višnje 🍒 Jeste li znali da višnje pomažu kod upale mišića? Slijedi 5 razloga zbog kojih ćete ih voljeti još više: 🍒...
Posted by Prstohvat Ljubavi on Wednesday, July 19, 2017


Htjela sam rekreirati tradicionalni čokoladni biskvit meke teksture, pa sam u nedostatku gustina, odnosno škroba, posegnula za pudingom od čokolade koji se sastoji samo od škroba, kakaa i arome. Rezultat je odličan! Jedino mi je žao što nemam točan omjer kakaa i škroba za ubuduće.

Biskvit ne sadrži mliječne proizvode, pa ako želite napraviti vegansku verziju torte, jednostavno zamijenite slatko vrhnje kokosovim (prije izrađivanja šlaga potrebno ga je dobro ohladiti - barem 24 sata u hladnjaku).

U originalnoj je Schwartzwaldici biskvit natopljen višnjevcem. Ja sam taj dio preskočila kako bi ukupna količina šećera bila što manja i biskvit natopila nezaslađenim sokom od višanja.

Tortu možete dekorirati čokoladnim preljevom bez šećera - recept je već ovdje, ili strugotinama tamne čokolade.



ISPIS

Bezglutenska Schwartzwald torta
Detalji
Bez glutena
Bez šećera
Količina: 6
Sastojci
3 jaja
2 žl kokosovog ulja (rastopljeno)
0.5 dl vode
2 vrećice pudinga od čokolade (82 g)
1 vrećica praška za pecivo (10 g)
prstohvat soli
4 dl slatkog vrhnja
sladilo po želji (stevija/sukraloza...)
200 g otkoštenih višanja ili trešanja za punjenje
200 g cijelih višanja ili trešanja za dekoraciju
čokoladni preljev za dekoraciju

Postupak
Odvojiti žumanjke od bjelanjaka. Bjelanjke istući u snijeg s prstohvatom soli. U žumanjke dodati ulje, vodu, i sladilo i promiješati, a zatim dodati mješavinu za puding i prašak za pecivo. Nježno umiješati snijeg od bjelanjaka kako bi u smjesi ostalo što više zraka.

Smjesu uliti u kalup promjera 18 cm na dnu obložen papirom za pečenje i nauljenih stranica, pa peći u pećnici zagrijanoj na 180°C oko 15 min. Nakon pečenja, biskvit ostaviti da se u potpunosti ohladi, a zatim ga prepoloviti.

Slatko vrhnje istući u šlag i zasladiti po želji. Dio višanja oprati, izvaditi koštice i ocijediti od viška tekućine. Ocijeđenim sokom poprskati polovice biskvita. Donju polovicu premazati šlagom. Na šlag posložiti sloj višanja, prekriti ih šlagom i drugom polovicom biskvita. Gornju polovicu premazati šlagom i na njega posložiti cijele višnje i dekorirati čokoladom.

U slast!

Kalorijska vrijednost: 380 kcal | Proteini: 3.5 g | Masti: 29.7 g | Ugljikohidrati (Šećeri): 20.5 g (0.1 g) | Vlakna: 0.7 g
Bogato vitaminima A, C i E, folnom kiselinom te kalijem, magnezijem i željezom.




(Recipe in English coming soon.)

Facebook

Instagram

Popularni postovi